Sport i rekreacja

Blog dla aktywnych, chcących się ruszać i zdrowo spędzać czas w mieście i poza nim. Poznaj porady o odżywianiu się i ćwiczeniach oraz odzieży sportowej


Wrzesień 19, 2017

Ciekawe pomysły na reklamę

W dzisiejszych czasach ciężko zainteresować kogokolwiek swoimi produktami, ponieważ na rynku istnieje co najmniej tuzin firm, które w swojej ofercie mają to samo co my. Nieważne jest nawet to, że sprzedawane przez nas dobra oraz usługi, są na dużo wyższym poziomie. Po pewnym czasie ktoś to zrozumie, ale jak działać na rynku do tego czasu? Wyjście jest jedno, odpowiednio się promować.

reklama w prasie

Reklama w prasie

Historia reklamy przymrużonym okiem

Promowanie produktów rozpoczęło się już bardzo dawno temu. Wystarczy przypomnieć sobie filmy, w których widzimy dawne targowiska czy sklepy. Tam wszyscy wykrzykiwali proste slogany, które miały przyciągnąć klientów. Mimo że forma uległa teraz zmianie, cel jest dokładnie taki sam. Reklama ma przyciągać nowe osoby, a także przypominać klientom o tym, że wciąż jesteśmy.

W późniejszych latach do tej dziedziny promowania produktów doszły szyldy, banery oraz ulotki. Pierwszy raz spotkano je jeszcze w dziewiętnastym wieku. Nie przypominały może one tych naszych, ale spełniały swoją funkcję.

Kolejnym etapem była reklama w radio oraz telewizji. Cieszą się one teraz największą popularnością, ale związane są z ogromnymi nakładami finansowymi, dlatego nie każdy może sobie na nie pozwolić.

Reklama bezpośrednia

Odmiennym sposobem promowania produktów jest działanie bez pomocy jakichkolwiek mediów pośredniczących. Może to być po prostu rozmowa, wykład na temat historii produktu, a nawet prezent. Ostatnimi czasy sprawdzają się one wyśmienicie, ponieważ są związane z pełną integracją pomiędzy firmą a klientem.

Do tego celu idealnie nada się etui na wizytówki, które jest naprawdę lepszym rozwiązaniem niż długopis. Wszyscy takowe dają, dlatego to żaden sposób, aby pozostać w pamięci klienta, a przecież właśnie o to chodzi. Jeśli chodzi o futerał, powinno znaleźć się na nim logo naszej firmy. Pod spotem nie zaszkodzi umieścić numeru telefonu czy adresu, aby w pełni ułatwić kontakt. Jest to naprawdę ważne, ponieważ mało kto będzie chciał tego szukać w sieci.

Podsumowując, etui na wizytówki z nadrukiem jest ciekawym elementem dobrze zaplanowanej reklamy, której skutkiem będą powiększone przychody firmy. A przecież właśnie po to inwestuje się pieniądze w promowanie produktów marki.

etui na wizytówki z nadrukiem

Skórzane etui na wizytówki z nadrukiem